Μια γρήγορη κατασκευή

Έχω τόσα πολλά να γράψω και έτοιμα πράγματα να δείξω που άρχισα να μπερδεύομαι, ποιο θα γράψω πρώτο, ποιο δεύτερο, τρίτο και μάντεψε... Δε γράφω στο τέλος τίποτα! 😝 Λέω αύριο οπωσδήποτε. Και όσο την διάβασες εσύ την ανάρτηση άλλο τόσο την έγραψα και εγώ.

Ούτε και ξέρω πόσες αναρτήσεις χρωστάω όμως το τελευταίο καιρό δεν περισσεύει χρόνος παρόλο που έχω εννέα κατασκευές έτοιμες και δύο από αυτές τελειωμένες με κείμενο. Δεκαπέντε μέρες περιμένουν οι έρημες να δουν το φως της δημοσιότητας αλλά που. Εκτός αν αποφασίσω να κάνω μεταμεσονύχτιες δημοσιεύσεις.
myhome-my memories
Εντάξει σαν μαθήτρια παίρνω κουλούρα που μου έλεγε και η γιαγιά όταν δεν διάβαζα.
Στην τελευταία απάντησα στα σχόλια μία εβδομάδα αργότερα, μου έγραφαν καλό μήνα και κόντεψα να τους ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα.
Το blogging θέλει χρόνο. Δε γίνεται όμως να κάθομαι όλη μέρα και να γυρνάω μέσα στη μπλογκόσφαιρα, γιατί μετά δεν γυρνάω μέσα στο σπίτι και μένουν πίσω οι δουλειές.

Σκέφτομαι και το άλλο, πόσες αναρτήσεις να κάνω την εβδομάδα; Μήπως να κάνω μια ανάρτηση με τρία θέματα;; Μία σκέψη κάνω μπας και προλάβω να σου τα δείξω όλα. 😝
Το πρόβλημα είναι πως όταν ασχολούμαι με το γράψιμο στο blog, 'γράφω' τα υπόλοιπα που πρέπει να κάνω, you know, γυναικείες δουλείες!

Έτσι βαρετά περνάμε τα βράδια μας!
Πρέπει να με δείτε όταν προγραμματίζω ένα θέμα και τυχαίνει κάποιος να φτιάξει παρόμοιο. Θυμάστε την Βλαχοπούλου στην Χαρτοπαίχτρα όταν έβλεπε τον Γιαννάκη τον μπάμια;;;
Και εσύ εδώ.. φτουυυυυυυυυ!!!
Έτσι κάνω αφού πρώτα φωνάξω πόσο 'τυχερή' είμαι που ενώ στρώθηκα να φτιάξω κάτι έτυχε και άλλος να έχει σκεφτεί την ίδια πρωτότυπη ιδέα!! 😂

Οπότε αναγκάστηκα μπαίνει στο αρχείο το θέμα μου και το τρώει το μαύρο σκοτάδι μέχρι να αποφασίσω να ρίξω ξανά φως στην υπόθεση! Ναι βλέπω την Νικολούλη, το κατάλαβες! 😉
Και στην τελική γιατί να μπει το δικό μου στο αρχείο και όχι του άλλου μπλογκ;;
Να στείλω ένα ευγενικό mail??
Γιατί μου έκλεψες την ιδέα που την είχα κλέψει πρώτα εγώ από το ίντερνετ, κατέβασε την γρήγορα γιατί θέλω να την ανεβάσω εγώ!
Μπορώ να στείλω και ένα απλό αλλά απειλητικό μήνυμα.. Κατέβασε την ανάρτηση αλλιώς σε 5 λεπτά θα αυτοκαταστραφεί! Έχω μεγαλώσει την εποχή που οι επικίνδυνες αποστολές ήταν σήριαλ στην τηλεόραση, δε μου φαίνεται;; 😜

Μου τα είπε κολάρα το αγόρι εγώ βρήκα πως τα λένε ρακορ
Έχει όμως και φορές που έχω ετοιμάσει μια χειροτεχνία, ξαφνικά μου προκύπτει κάτι πιο ενδιαφέρον κατά την γνώμη μου πάντα, οπότε ακυρώνω το παλιό θέμα και σας εμφανίζω το καινούργιο!! Θα μου πεις τώρα πιο παλιό και πιο καινούργιο, αφού δε τα έχει δει άνθρωπος.

Να δείτε που σε λίγο οι αναρτήσεις μου θα είναι Vintage και θα έχουν αξία!! Άντε τυχερούληδες!
Άσε πια με αυτές τις φωτογραφίες. Μαρτύριο!


Με την ψηφιακή μηχανή για τέσσερα θέματα που έφτιαξα και φωτογράφισα έβγαλα 106 αρχεία εικόνας και χώρια αυτά που τραβάω από το κινητό. Υπερβολικό ε?

Ας ελπίσουμε να βγάλω μια άκρη με τα θέματα που έχω να σας παρουσιάσω γιατί άλλο θέμα είχα έτοιμο και άλλο ανέβασα.
Έλα καλέ πως κάνεις έτσι θα μου πεις. Εκείνες οι τελειωμένες αναρτήσεις όμως παραμένουν στο αρχείο.
Πάντως ήταν η πιο γρήγορη ανάρτηση που έχω γράψει ως τώρα.


Το πρόσεξες πως έβαψα και κάτι βίδες, ρακορ, παξιμάδια πες τα όπως θες! Τα κόλλησα και μετά τα έβαψα ένα χρυσουλί. Ωραία βγήκαν. Τα είχα δει στο ιντερνετ και τη τελευταία φορά που έκανα επίσκεψη στο Leroy πήρα μερικά έτσι για το χαβαλέ.
Όχι δεν έχω τι να τα κάνω ούτε κάπου συγκεκριμένα να τα στολίσω, μάλλον που δεν ταιριάζουν και καθόλου όμως δεν έχω το δικαίωμα να κάνω μία σπατάλη βρε αδερφέ??

Εντάξει με κατάλαβες... Ήμουν κάπως, μου έφαγαν και το θέμα που είχα ετοιμάσει και είπα να ξεδώσω διαφορετικά! χιχιχι 

Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο!

Σχόλια

  1. αχαχαχαχα Καλέ στο κεφάλι μου ήσουν μέσα; Τις ίδιες σκέψεις έχω κάνει κι εγώ!
    Όντως το μπλόκινγκ θέλει χρόνο ...όντως η φωτογράφιση-επεξεργασία-ανάρτηση θέλει όσο χρόνο θέλουν και οι κατασκευές-χειροτεχνίες ...και στο τέλος βγαίνουμε οφ!
    Πάλι δημιούργησες!
    Φιλιά και ...καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα ζόρικα τα πράγματα σου λέω!!! Πολύ χρόνο Αριστέα μου έφτασα να κοιμάμαι ξημερώματα!! Άσε τις μπαταρίες στην φωτογραφική.... τις ξελιγώνω!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Είσαι απίστευτη κορίτσι μου μα τόσο αληθινή!!!!
    Τον καφέ τον ήπιες πρίν τα πουράκια, μετά ή ήταν συνδυασμός και των δύο???? Κάτι πρέπει να γίνει, γιατί κάπως έτσι κάνω και εγώ και φταίει που έκοψα το τσιγάρο. Σωστά??? Εμ, τι νόμισες εγώ φταίω??? χαχαχαχα
    Ποτέ εμείς :))))))
    Όσο για τις αναρτήσεις που σε προλαβαίνουν να λειτουργείς όπως η Πίπι η φακιδομύτη!!! Αν έχεις πρόγραμμα να ποτίσεις, εσύ θα ποτίσεις, ακόμα κι αν οι ουρανοί έχουν ανοίξει και ρίχνει καρέκλες!!!!! χαχαχαχαχαχα
    Υπέροχη ιδέα τα κηροπήγια και πολύ όμορφα στολισμένα!!

    Υ.Γ." Παξιμάδια" λέγονται αυτά Ελεάνα μου. Ρακόρ είναι αυτό που μπαίνει σε αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα βγάλε την κάμερα που έχεις κρύψει Ελένη!!! :p Συνδυασμός και των δύο ο καφές θέλει γλυκάκι και το πουράκι καφεδάκι!!!
      Όταν έκοψα το τσιγάρο έπαιρνα αγκαλιά μια σακούλα πατατάκια με ρίγανη και ένα μπουκάλι coca cola light!! Ξέρεις τι μου έμεινε??? 10 κιλά. Πρόσεχε γιατί και εγώ την ίδια δικαιολογία έλεγα χιιχιχιχι. Αυτό με την Πίπι φακιδομύτη το είχα ξεχάσει... ;) χαχαχαχαχα
      Εμένα κολάρα μου τα είπε ο Κύριος και όταν το έψαξα στο google μη σου πω τι μου έβγαλε.... χαχαχαχαχαχα Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Από σένα δεν θέλουμε γρήγορες αναρτήσεις, γιατί προσωπικά τις απολαμβάνω πολύ !!!!!
    Τα παξιμάδια πολύ όμορφα για τα κεράκια .... έξυπνο !!!!!!!!!
    Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Ράνια μάλλον που βιαζόμουν!!! Tώρα το καταλαβαίνω!!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  4. κι εγώ το παθαίνω άπειρες φορές αυτό, θέλει πολύ χρόνο, αλλά εγώ ως άνεργη έχω άφθονο μόνο που δεν τον αξιοποιώ σωστά. Τώρα έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου ότι θα γράφω μια ανάρτηση κάθε μέρα μέχρι τα Χριστούγεννα και έχω και σχετική πρόσκληση στο μπλογκ για να με ακολουθήσει όποιος έχει την ίδια τρέλα με το θέμα (καλά για τους άλλους είναι πιο ελαφρύ το πρόγραμμα, μία ανάρτηση την εβδομάδα ζητάω για τη συμμετοχή!) τι κάθομαι και σου λέω...τέλος πάντων σε καταλαβαίνω απόλυτα και το ποστ σου μου άρεσε κι ας μην ήταν αυτό που είχες προγραμματίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Ναι το είδα αυτό που έφτιαξες, ωραίο είναι αλλά δε πρόλαβα να σου σχολιάσω!! Μια ανάρτηση κάθε μέρα δε ξέρω αν θα άντεχα, εδώ με τα χίλια ζόρια κάνω μία την εβδομάδα. Και εγώ έχω τρέλα με τα Χριστούγεννα.. Έρχεται και αυτό που είχα προγραμματήσει.. :))

      Διαγραφή
  5. καλέ πού πάει κάθε φορά το σχόλιό μου και τα ξαναγράφω; Ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που τα βρήκες σαν ''ρακόρ'' γιατί αν ήξερες ότι λέγονται παξιμάδια θα τα 'τρωγες παρέα με τα πουράκια, χαχαχαχαχ.Τα πουράκια κόλασηηηηηηηηηη!
      Θέλουμε τις αναρτήσεις ασχέτως αν έχουν κυκλοφορήσει και σε άλλα blogs.Tα κηροπήγια ''τα σπάνε'' Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. χαχααχαχα επειδή πας να μου γράψεις για το φαΐ για αυτό τα κάνει ο blogger χαχαχαχαχα!!
      Και κοίτα τώρα ένα πράγμα... δε μου αρέσουν τα παξιμάδια.. εκτός αν είναι σε ντάκο ή με βουτηράκι και σολομό, πατέ ελιάς!! χαχαχαχα ξεροσφύρι δεν τρώγονται!!

      Διαγραφή
  6. Αν τρώει χρόνο λέει το blogging! Τρώει πάρα πολύ και γι αυτό κι εγώ έχω πάντα έτοιμα θέματα για τις μέρες που δεν έχω χρόνο. Εσύ όμως προλαβαίνεις κάθε φορά να παρουσιάζεις κι από μία ιδέα.
    Και τι πλάκα που έχει που μοιάζουν τα γραφεία όλων μας, Υπολογιστής και καφεδάκι.

    Καλή συνέχεια Ελεάνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Χριστίνα μου όλες την ίδια δουλειά κάνουμε νομίζω πριν κάτσουμε για blogging.. ΚΑΦΕΕΕΕ!!! Εγώ όπου και να πάω με τον υπολογιστή μέσα στο σπίτι παρέα θα έχω και τον καφε δε μπορώ χωρίς!!
      Έτοιμα θέματα έχω και εγώ και κάθε φορά γράφω καινούργιο!! χιχιχιιχι
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. :)))) κορόιδο ήμουνα να δώσω πουράκια!!! Ήδη τα μοιράζομαι... τι θα μείνει μετά για εμένα!! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο σε καταλαβαίνω!! Κι εμένα μου παίρνει πολύ χρόνο το blogging και ξενυχτάω για να προλάβω, αλλά είμαι και κάποιας ηλικίας και δεν ξέρω πόσο θα αντέξω!!!! 'Οσο για τις αναρτήσεις, μου συμβαίνει συχνά να γράφω και να παρουσιάζω άλλα από εκείνα που είχα σκοπό να κάνω!!!
    Τα χρυσά παξιμάδια έγιναν τέλεια κηροπήγεια!!!! Περιμένω να δώ κι άλλα από σένα!!!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το ξενύχτι..... τρεις τα ξημερώματα να παω για ύπνο... Αυτή την εβδομάδα δεν άντεξα πήγαινα πριν τις τρεις για υπνο!! Όσο μπορείς και ότι προλαβαίνεις, εγώ εκεί κατέληξα! :)) Τελικά το blogging έχει τα ίδια συμπτώματα!! :))
      Φιλιά Μαριάννα μου. Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  9. Το blog είναι σαν μαύρη τρύπα τελικά... καταπίνει χρόνο! Σε νιώθω Ελεάνα να σαι σίγουρη. Ωραίο το κηροπηγιάκι σου και η σύντομη ανάρτηση σου γενικότερα. Αυτά τα πουράκια τι μας τα κοτσάρισες εκεί για να μας κάνεις τα τρέχουμε στα supermarket πρωί πρωί? Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα εγώ τρέχω κάθε τρεις και λίγο για πουράκια... :)))
      Σύντομη για τα δικά μου δεδομένα η ανάρτηση, που συνήθως γράφω την ιστορία της ζωής μου!!
      Καλό Σαββατοκύριακο Σοφία μου!!

      Διαγραφή
  10. Καλά είσαι απολαυστική, τέλεια! Μην αργείς τις αναρτήσεις σου γιατί είμαστε εδώ και περιμένουμε να σε διαβάζουμε!!!!! Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέραααα!!! :))
      Σε ευχαριστώ!!! Θα με λουστείτε σύντομα!!! χαχαχαχαχα
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  11. Το βιομηχανικό σχέδιο των παξιμαδιών συνάντησε τη γκλαμουριά του Χρυσού και εγένετο φως!!!
    Ωραία, πρωτότυπη και μινιμαλιστική κατασκευή - επιλογή για κηροπήγιο!!!
    Το blogging θέλει πολύ χρόνο, χρόνο που πολλές φορές δεν έχουμε δυστυχώς, αλλά δεν πάει στα κομμάτια; Ούτως ή άλλως τι είχαμε, τι χάσαμε!! Μόνο να προσθέσουμε μπορούμε!!
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!! ;))
      Είδες τι σου κάνουν μερικά παξιμάδια!!
      Καλημέρα Αλεξάνδρα!!

      Διαγραφή
  12. Γατί όλα αυτά που λές μου φαίνονται τόσο οικεία;Το σίγουρο είναι ότι όλοι θέλουμε τον χρλονο μας για να σταθούμε "αντάξιοι¨στην μπλογκόσφαιρα....ναι το λέω και το εννοω,θέλει χρόνο και κόπο Ελεάνα μου.Εσύ όμως θα συνεχίζεις να γράφεις και να βγάλεις απο το αρχείο σου τα φυλαγμένα για να τα ποστάρεις και εμείς να απολαύσουμε τις ιδέες σου...τα παξιμάδια-κηροπήγια είναι σούπερ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!
      Τελικά δεν είμαι μόνη μου...πάρα πολύ χρόνο και πάντα κάτι άλλο πρέπει να πάει πίσω αν θες να δεις όλα τα όμορφα που γίνονται από τους άλλους μπλογκερς.. Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  13. Τέλεια τα κηροπήγια Ελεάνα μου και πολύ πρωτότυπα!! Όσο για τα άλλα σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα. Δεν έχω αρκετό χρόνο. Πολλές αναρτήσεις τις διαβάζω και μια βδομάδα μετά γιατί δεν προλαβαίνω. Και έχω και έτοιμα θέματα που δεν ξέρω πότε θα τα κοινοποιήσω. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, εμένα μου ξεφεύγουν και αναρτήσεις!! Τελικά το ίδιο πρόβλημα όλες... :)))
      Καλό Σαββατοκύριακο Θάλεια μου!!

      Διαγραφή
  14. Αχχχχχχ...πόσο σε καταλαβαίνω...Δουλειά, παιδιά, σκυλιά, πήγαινε-έλα εκτός Αθήνας και εκτός Ελλάδας μη σου πω...άπειρα μισοτελιωμένα πρότζεκτς, πολλές αναρτήσεις αποθηκευμένες και στο τέλος να τις διαβάζω αλλού! Δεν υπάρχει χρόνος μάνα μου, δεν βγαίνω... Εντάξει εγώ αποφάσισα πως από τον καινούργιο χρόνο θα τα ανεβάσω όλα όσα έχω έτοιμα και φυλαγμένα στο χρονοντούλαπο γιατί και τι πειράζει; Ένα είναι το διαδίκτυο και η πηγή έμπνευσης και το μοιραζόμαστε όλοι βάζοντας όμως την προσωπική μας πινελιά. Άρα έχει ταυτότητα οπότε μη διστάζεις βουρρρρρρρ στη δημοσίευση! Χτες νόμιζα κι εγώ πως αυτά τα λένε ρακόρ και όταν το είπα στον Γιώργο μου λέει "Να σου φέρω το παξιμάδι στο κεφάλι να δεις εσύ. Απολύεσαι!!!!!!" Υπέροχη industrial chic πινελιά τα χρυσά σου κηροπηγιάκια ... Καλό Π/Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα κλαίωωωω!!!! Να του πεις να σου πληρώσει αποζημίωση απόλυσης.... και βάλε πόσα χρόνια... χαχαχαχαχα, τα μισθά σου και ότι άλλο νόμιμο δικαίωμα έχεις... Μήπως να το ξανασκεφτεί??? :p Γρήγορα θα καταλάβει πως το συμφέρον του είναι να παραμείνεις!! χαχαχαχα Και εσένα vintage θα είναι, κατάλαβα ;) Σε αυτό που είπες έχεις απόλυτο δίκιο, η καθεμία έχει το στυλ της.. ποτέ δεν είναι όλα τα μελομακάρονα ίδια!! χαχαχαχαχα πεινασα... Φιλιά Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  15. Και αυτή η ιδέα καταπληκτική, είπαμε, είμαι του εύκολου και του γρήγορου!!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην βαριέμαι... χαχαχαχα
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  16. Χαχαχαχαχαχα, καλά ξεμπερδέματα με όσα έχεις να κάνεις/τελειώσεις/παρουσιάσεις/προλάβεις!
    Πολύ έξυπνο το diy!!! Ελπίζω μόνο να μην λείψουν από καμία ηλεκτρική συσκευή στο σπίτι...χιχιχιχιχι
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεβίδωσα μια βρύση!!! χαχαχαχαχαχα!!!! Σε ευχαριστώ, παλεύω να τα βάλω σε σειρά!!
      Καλή εβδομάδα!! :))

      Διαγραφή
  17. Σήμερα σε διάβασα δυο φορές, διότι πετσόκοψες την ανάρτηση και δεν μ΄έφτασε!!! Με έκοψες το γέλιο στο μισό χαχαχαχα Τα κηροπήγια τέλεια!!! Πολλά γλυκά φιλιά Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα έπρεπε να σου στείλω και τα κομμένα όπως οι σκηνές στον κινηματογράφο!!! :)) Φιλιά πολλά!!!! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Δε λες ότι, άλλα δείχνουν οι φωτογραφίες, και άλλα εσύ μας εξηγείς;;; Και ψάχνω τόσην ώρα να βρω τι κοινό έχει μια βίδα με μια Ελεάνα;;; Αχαχαχα! Άσε να μη σου πω τι κοινά έχω βρει ως τώρα! :))))) Απροπό, υπέροχα κηροπήγια! Φιλιά γλυκά και καλό Σ/κ μαντάμ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια βίδα που έχει λασκάρει τελευταία!!! χαχαχαχαχαχα Είναι ένα θέμα δύσκολο τελικά σε όλες μας!! Ευχαριστώ Πέτρα μου, καλή εβδομάδα!! :))

      Διαγραφή
  19. Πού είναι οι αναρτήσεις??οεο??θέλουμε τις χαμένες αναρτήσεις!!!χαχα!!Σοβρά τώρα πάρε μια ανάσα γιατί σαν πολλά πέσαν τελευταία μου φαίνεται! Έχουμε και πανσέληνο, καταλαβαίνεις...νταξ το πώς ταίριαξε η βίδα με την κρυστάλλινη φοντανιέρα, μόνο εσύ το κάνεις!! Επίσης θέλω να σου δηλώσω ότι ζήλεψα τα πουράκια σου! Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aαααα τελικά είχαμε πανσέληνο!!! Καλά το είδα.. :))) Στο κόσμο μου είμαι το τελευταίο διάστημα!! χαχαχαχαχα Η βίδα με την φοντανιέρα είναι νέα μόδα!! Δεν είχα που να τα βάλω καμάρι μου γιατί έκανα κάτι αλλαγές και εκεί με βόλεψαν :p Τα πουράκια μου θέλετε όλες!!! :)))

      Διαγραφή
  20. Παξιμάδια κηροπήγια???? Εντάξει, τέλεια ιδέα! Και που να τα ανεβάζει κ όλα όσα κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μερικά που τα κακόμοιρα φτιάχτηκαν αλλά δε τα έχει δει άνθρωπος!! Άσε που έχω γεμίσει το σπίτι!! :))

      Διαγραφή
  21. Τέτοιος μονόλογος για τις αναρτήσεις !!! Καλό μου δεν ετοιμάζω τίποτα , όταν μπορώ να γράψω , το κάνω !!! Τώρα έφτιαξες κηροπήγια και δεν πανηγυρίζεις !!!! Δείξε μας τι άλλο έφτιαξες!!1
    Καλό Σ/ Κ με φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) είδες, τα πράγματα έχουν σοβαρέψει!!! Από τότε που άρχισα με το μπλογκ μιλάω και μόνη μου!!! χιχιχι Δε προλάβαινα να πανηγυρίσω Νικόλ μου γιατί είχα μια γιορτή στο σπίτι και έτρεχα, αλλά είπα πως πρέπει την κάνω την ανάρτηση στο ενδιάμεσο, τόσο καιρό τα έχω φτιάξει ;) Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  22. Πόσο δίκιο έχεις! Το μπλόγκινγκ θέλει πολύ πολύ πολύ χρόνο... Γιατί το 24ωρο να μην έχει 36 ώρες; Ίσως έτσι να προλάβαινα κάποια από αυτά που θέλω να κάνω μέσα στην ημέρα. Παρόλα αυτά, δεν αισθάνεσαι υπέροχα όταν καταφέρνεις τελικά να βγάλεις στο φως τη νέα σου ανάρτηση...; Καλό κουράγιο με τόσο τρέξιμο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι δύο φορές όμορφα για να λέω την αλήθεια, όταν τελειώνω ένα θέμα και το φωτογραφίζω και βέβαια όταν το ανεβάζω!!! :))) Αν είχε 36 ωρες η μέρα θα είχαμε χρόνο και για άλλες δουλειές... σίδερο.. καθάρισμα.. και δεν είμαι σίγουρη πως τα θέλω!! χαχαχαχα Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  23. Ελεάνα κουράγιο!! Όλα πάνε και έρχονται ξανά και ξανά τα ίδια! Όποια δουλειά και να κάνεις ρέπει να την ξανακάνεις, καθημερινά!! Τι να γίνει! Επίσης, σχετικά με τις αναρτήσεις συμφωνώ με την Χριστίνα! Γράψε ό τι θες και δημοσίευσέ το! Όλοι ΄΄κλέβουμε΄΄ από όλους!! Ιδέες να παίρνει ο αναγνώστης και αυτό φτάνει! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Βέρα εσύ θα μου στέλνεις ένα μήνυμα κάθε μέρα!!! Πραγματικά όμως μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και ο τρόπος που τοποθετείς τα πράγματα!! ;) Το έχω προσέξει και άλλες φορές.. Φιλιά και Καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  24. Αυτό με τις αναρτήσεις Ελεάνα μου είναι μεγάλη ιστορία ... Εγώ όλο προγραμματίζω υποτίθεται και δεν μου βγαίνει ο αριθμός ποτέ και με τίποτα !!! Τουλάχιστον ένας λιγότερος κάθε βδομάδα... άσε που δεν μπορώ να έχω σίγουρη ούτε τη μέρα ... όποτε ας γράφουμε να μην "χανόμαστε" και τα υπόλοιπα "παίζουν" !!! Πανέξυπνη και πανέμορφη η ιδέα με τα "παξιμάδια" ... χαχαχα δεν ξέρω αν έχει καμιά σχέση αλλά έτσι θα τα έλεγα αν έπρεπε να τα ζητήσω ... !!! "Κολάρα"-"ρακόρ" ...ορολογίες παντελώς άγνωστες !!! Καλή σου βδομάδα και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ούτε αριθμό μπορώ να προγραμματίσω αλλά ούτε και μέρα Ιωάννα μου!! :)) Κάτι προκύπτει και βγαίνω εκτός!!! Εγώ δεν ήξερα ούτε να τα ζητήσω... κόλλησα και δε θυμόμουν ούτε το παξιμάδι!!! χιχιχι ευτυχώς τα βρήκα σε ένα σταντ!! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  25. Καταρχάς τέλεια τα κηροπήγια! Προσωπικά δε βρίσκω το λόγο να μην ανεβάζεις τις αναρτήσεις σου.. σιγά μην κάνουμε και γκάλοπ να δούμε τι θα ανεβάσει ο καθένας! Το κάθε blog έχει τον τρόπο του να ξεχωρίζει! Οπότε μη σκας και Καλά Χριστούγεννα χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου