DIY 'Διακοσμητικός ξύλινος δίσκος'

Όταν ήμουν μικρή και ήθελα κάτι που είχα δει σε φίλη, συμμαθήτρια, η μαμά μου έλεγε -Κακιά πληγή η τάδε... Έλα όμως που μου άρεσε και το ήθελα!! Τι να έκανε, ότι μπορούσε το αγόραζε αλλιώς έλεγε στην επόμενη γιορτή θα το πάρεις δώρο και αυτό για να αποφύγει την γκρίνια.

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Αυτή τη φορά η κακιά πληγή είναι η φίλη μου η Χριστίνα και η μανία της να μεταμορφώνει δίσκους. Να δεις λέω που το κάνει επίτηδες αυτή η γυναίκα!!

ξύλινος-δίσκος-φτιαξτο-μονος-σου
Μου αρέσουν οι δίσκοι και θέλω ένα ξύλινο που δεν έχω. Ποιος θα μου τον πάρει;;;;
Το αρσενικό του σπιτιού όταν με πιάνει κρίση σπατάλης μου απαντάει -Μην κοιτάς εμένα!!

Όμορφααααα!!! Θα τον φτιάξω μόνη μου, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;;
Οι αντιδράσεις του γνωστές στις υπέροχες ιδέες μου.. Γελάει!

Η ένσταση του ήταν πως με τα ίδια χρήματα θα μπορούσα να αγοράσω έναν και να τελειώνει η συζήτηση, όμως άλλη χάρη έχει να παιδευτείς και επέμενα πως σίγουρα δεν θα κοστίσει το ίδιο και πως αν τον φτιάξω εγώ θα είναι και του γούστου μου!
Σε μία έρευνα αγοράς οι καλοί και σκληροί κοστίζουν πάνω από 35 ευρώ και ανεβαίνουμε...

Xilinos-diskos-servirismatos

Είχα ψάξει για ιδέες από διάφορα μαγαζιά και είχα μία ιδέα πως ακριβώς τον ήθελα. Μου άρεσε το στυλ του κατεστραμμένου, ξεφλουδισμένου και να είναι γκρι καφέ.

shabby-chic-tray

Η λύση του να φτιάξω εγώ τον δίσκο τελικά αποδείχτηκε πιο οικονομική.
Μέτρησα τις διαστάσεις που ήθελα και έκανα μία επίσκεψη στο Leroy στο τμήμα ξυλείας όπου μου έκοψαν ξύλο θαλάσσης (για να αντέχει και την υγρασία) και κόστισε μόνο 6 ευρώ!!
Μπογιές είχα.
Το βερνίκι που χρειάστηκε στο τέλος και ξέχασα να πάρω άχρωμο το αντικατέστησα με αραιωμένη ξυλόκολλα.
Ο δίσκος βάφτηκε με μία αλλαγή στο χρώμα, από γκρι σε γαλάζιο, μιας και έρχεται καλοκαίρι είπα να κάνω κάτι πιο θαλασσινό!



  • Κόλλησα πρώτα τα δύο ξύλα για την κορνίζα, ύστερα το πάτο του δίσκου και στο τέλος τα άλλα δύο άκρα.
  • Αστάρωμα δύο φορές για να φανεί και το άσπρο όταν θα τον 'κατέστρεφα'.
  • Ακολούθησε μία στρώση γαλάζιο. Επειδή δεν ήθελα να έντονο το μπλε στοιχείο δεν το έβαψα καλά, πέρασα ελαφριά το πινέλο πάνω στο άσπρο να μοιάζει περισσότερο ξεβαμμένο. 
  • Όταν στέγνωσε έτριψα λίγο τον δίσκο με γυαλόχαρτο.

Σε αυτή τη φάση σκέφτηκα να τον αφήσω έτσι γιατί ήταν πολύ ωραίος και καλοκαιρινός! Τον φαντάστηκα όμως τις υπόλοιπες εποχές που θα πηγαίνει 'βόλτα' πάνω στα έπιπλα κάθε που θα θέλω αλλαγή και τότε δε θα μου ταιριάζει.. Φαντάσου μπλε μέσα στο χειμώνα..  Έτσι προχώρησα στο να προσθέσω ακόμα ένα χρώμα και συγκεκριμένα καφέ.


Τα καφέ χρώματα που είχα δε μου άρεσαν και έτσι κατέληξα στο να φτιάξω δική μου απόχρωση όπου και αυτή την φορά πέρασα το χρώμα ελαφριά.
Μόλις στέγνωσε ξεκίνησα το καταστροφικό μου έργο. Γυαλόχαρτο και τρίψιμο!!


Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε τόσο που θέλω να φτιάξω και δεύτερο, μη σου πω και τρίτο!
Στην επόμενη επίσκεψη μου στο κατάστημα σκέφτομαι να πάρω κάποιες μεταλλικές λεπτομέρειες για τα πλαϊνά του δίσκου που πρότεινε η κολόνα του σπιτιού μου, για διακοσμητικά αλλά και χρηστικά ταυτόχρονα αφού θα 'δέσουν' καλύτερα τον δίσκο.


Τι λέτε;;; Δεν άξιζε τον κόπο για 10 ευρώ υπολογίζοντας όλα τα υλικά χοντρικά.

Καλό Σαββατοκύριακο!!



Σχόλια

  1. για να πω την αληθεια οταν ειδα την πρωτη φωτο νομιζα οτι πηρες ετοιμο και τον εβαψες. εσυ ομως εφτασες άλλα επιπεδα!!! και πραγματικα μου αρεσει ΠΑΡΑ πολυ το αποτελεμσα! μπραβο Ελεανα! ειναι καταπληκτικος!!!! ζηλεψα...καλα με κολλησες....

    και πες στη κολωνα του σπιτιου σου να σε προσεχει, γιατι μαλλον αλλος εχει το ονομα και άλλος τη χαρη!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα παρακαλείται ο Μπομπ ο Μάστορας να παραδώσει τα εργαλεία του γρήγορα!!!
      Το σκέφτηκα να τον πάρω έτοιμο αλλά δεν άξιζε τον κόπο, ασε που κάποιοι ήταν τελείως ψεύτικοι και μικρότεροι από αυτόν! Το σκεφτόμουν πολύ καιρό και λέω στο τέλος ότι βγει.. :)
      Καλό Σαββατοκύριακο Ζήνα μου!

      Διαγραφή
  2. Φυσικά και άξιζε τον κόπο! με βάζεις σε πειρασμό τώρα και εσύ και η έταιρη καταπληκτική Χριστίνα! θέλω τέτοιον δίσκο αλλά οπου τον βρίσκω δεν ειναι στις διαστάσεις που θέλω! βρε λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πανεύκολο Μάχη, αρκεί να έχεις την υπομονή να κολλάς ένα ένα τα κομμάτια για να μην σου ξεκολλήσουν όταν πιέζεις το επόμενο κομμάτι. Και εγώ σε τέτοιες διαστάσεις και με σκληρό ξύλο δεν έβρισκα και έτσι προτίμησα να τον φτιάξω μόνη μου!! :))

      Διαγραφή
    2. Ψέμματα... θυμήθηκα που είχα δει έναν λίγο μεγαλύτερο αλλά με την τιμή που είχε το έκανα αμέσως delete!! 100ευρω.. Ήταν ακριβώς και στα χρώματα που μου άρεσαν, δεν ξέρω το ξύλο αν ήταν τόσο χοντρό γιατί με το που το είδα στην βιτρίνα έτσι έστριψα, το θεώρησα υπερβολικό.

      Διαγραφή
  3. Ελεάνα...συνέχισε να θες ότι βλέπεις, αν είναι να δημιουργείς τέτοια πανέμορφα πράγματα!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μήπως ήρθε η ώρα να πάω βόλτα σε σπίτια φίλων;; ;)
      Ευχαριστώ Ντίνα μου!!

      Διαγραφή
  4. Είσαι σε άλλο επίπεδο πλέον, λέμεεεεε!!!
    Είσαι πολύ μπροστά, κοπελιά!!!
    Οι υπόλοιπες απλά... τρώμε τη σκόνη σου! (Από το γυαλοχαρτάρισμα, ντε!!!)
    ;-)
    Μπράβο, Ελεανάκι!!! Μεγαλούργησες!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τέτοια σκόνη μπόλικη!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      I'll be back!! ;)
      Φιλιά Γιάννα μου!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  5. "Ο πρώτος δίσκος"

    Τραγουδά: ΕΛΕΑΝΑ (από την χαρά της)
    Εκτέλεση: Eleana (μπράβο βρε θηρίο)!!
    Παραγωγός: My home..My memories

    Με το καλό χρυσός και πλατινένιος!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα
    Ελεάνα μου χωρίς πλάκα, είναι τέλειος και μακράν καλύτερος από αυτούς του εμπορείου!!!
    Και φυσικά τον διακόσμησες με τον καλύτερο τρόπο!!
    Και στα ταίρια του κοριτσάκι μου!!!

    Καλά μαστορέματα!!!!!! ;)
    Φιλιά πολλά!!!!

    Υ.Γ. "Μας έλειψες...να κάνεις "εμφάνιση" πιο συχνά"!!!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ώρα θα βγαίνω?? Μπορώ να είμαι πρώτη φίρμα στην μαρκίζα?? χαχαχαχαχαχαχα
      Αμα δω τα σκούρα τον παίρνω παρά-μάσχαλα, την στήνω σε καμία γωνία, αρχίζω το τραγουδι και ότι έχετε ευχαρίστηση!! χαχαχαχαχα Και αν δεν μου αφήσουν για το τραγούδι μου... όλο και κάτι θα μου δώσουν για αυτά τα σιχαμερά που θα διώχνω! :)))) Όπως και να το δεις.. ενα χαρτζιλίκι θα το βγάλω αν αποφασίσω να βγάλω και τον δίσκο!!! χαχαχαχα
      Ελένη μου και εγώ θέλω συχνότερες 'εμφανίσεις' αλλά δεν προλαβαίνω! Δεν έχω και τι να φορέσω... Γιατί αν δεν βάλω τα λαμέ μου.. πως θα βγω!!
      Φιλιάααα!! Πολύ επιτυχημένο το σχόλιο σου!! ;))

      Διαγραφή
    2. Μα είναι τόσο τέλειος ο δίσκος σου και για πρώτη φορά, που μου βγήκε αυθόρμητα!!!
      Δεν χάνεις όμως ευκαιρία...!!! Την σκάρωσες την συνέχεια!!χαχαχαχαχα
      Τώρα για την μαρκίζα..."ωρέ που πας!!! ένα δίσκο έκανες...τι θα πει η Χριστίνα???
      Α πα-πα-πα-πα!!!!!! Δεν ανακατεύομαι σε τέτοια εγώ!!!
      Να τα βρείτε μόνες σας!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      ......κι αν δεν βρεις λαμέ, βάλε μια κορδέλα να γράφει "ΑΣΗΜΙΝΑ"!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

      Φιλάκιααααααααααααα :))))))))

      Διαγραφή
  6. Βρε Ελεάνα μου ουτε ο Μπομπ ο μάστορας δε φτουραει μπροστά σου! Πολυ φοβερή κατασκευή! Εύγε! Τώρα όμως απέκτησα κι εγώ κακιά πληγή! Χαχα! Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία να γιατί λεω πως οι κακίες παρέες τελικά φταίνε για όλα!!! :))))
      Εγώ με τον Μπομπ τον μάστορα καμία σχέση.. με την Βέρα την μπετονιέρα κάπως μοιάζουμε!! χαχαχαχα Φοβεροί οι χαρακτήρες στο συγκεκριμένο παιδικό!!!

      Διαγραφή
  7. ουυυυυ κι έχεις και την ηθική ικανοποίηση!!!! Η Χριστίνα μας έχει επηρεάσει όλες νομίζω. Εγώ ετοιμάζομαι να βάλω μπρος τραπέζι... για να δούμε πότε! Πάντως ωραίος ο δίσκος, δεν θα έβρισκες καλύτερο στα έτοιμα!!!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σκέφτομαι να κάνω πως δεν την γνώρισα ποτέ... χαχαχαχα ή να γράψω.. Προσοχή είναι εξαιρετικά εθιστικές οι αναρτήσεις της!!
      Όνειρο μου είναι να πιάσω ένα απο αυτά τα εργαλεία που μαστορεύει! Τα έχουμε αλλά ο άλλος ο μάστορας δεν με αφήνει να τα χειριστώ.. πρέπει λοιπόν να ανέβω level :))) Φιλιάαα!!

      Διαγραφή
    2. Και πως θα ανέβεις λέβελ αν δεν το χειριστείς πες του??????
      Ελεάνα μου χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!!! Εύχομαι πάντα χαρές!!!! Φιλιά πολλά !!!!!!

      Διαγραφή
  8. Χάχα!!! Κακία πληγή;;; Βρε κορίτσι μου, όντως αν είναι να δημιουργεις από το τίποτα τόσο σπουδαία πράγματα, τότε οι πληγή είναι ευεργετική!!!! Γεια στα χέρια σου, μπράβο!!!!! Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους πανάκριβους δίσκους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακιά πληγή Ιρις!!! χαχαχαχα όταν με ξεσηκώνει και κάνω το σπίτι εργαστήριο!!!
      Πάντως εγώ αυτό που ήθελα το απέκτησα και με την προσωπική μου σφραγίδα, λίγο από όλα!!!
      Σε ευχαριστώ!! :))

      Διαγραφή
  9. Ελεάννα τον κατάφερες τέλεια!!! Φτάνει να το πάρεις απόφαση παιδί μου! Μπράβο σου... να τον χαρείς!!!
    Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη!! Να ήξερες πόσο με παίδεψε στην αρχή που προσπαθούσα να κολλήσω τα πλαϊνά πάνω στον πάτο του δίσκου!! Αυτό το να το πάρω απόφαση... είναι μεγάλο μου ελάττωμα! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!Και με τις μεταλλικές λεπτομέρειες θα είναι πολύ ωραίος, αλλά και τώρα είναι εξαιρετικός και δείχνει πολύ ακριβός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα μου, πάντως εμένα μόνο κόστισε πολύ λίγο ;) σε σχέση με αυτά που έβρισκα στο εμπόριο! Και επιτέλους απέκτησα και ένα ξύλινο που δεν είχα!

      Διαγραφή
  11. Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ!!!!! Βλέποντας την αρχική φωτογραφία νόμιζα πως πήρες έναν δίσκο και απλά τον μεταμόρφωσες. Α εσύ τον έφτιαξες από την αρχή! Εξαιρετική παλαίωση και τα αλλεπάλληλα στρώματα χρώματος του έδωσαν χαρακτήρα! Εύγε δεν έχω λόγια!

    Αλλά ... με λες πέτρα του σκανδάλου;;;;;;;;;; Ε καλά έκανα λοιπόν ! Γιατί ξεσηκώθηκες και έφτιαξες έναν υπέροχο δίσκο... Στο επόμενο παρακαλώ. Περιμένω με αγωνία τα συμπτώματα και την εκδήλωση της "αρώστειας" που σε κόλησα χαχαχχαχαχχ
    Καλό ΣΚ και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα εσύ μην μιλάς... Με έχεις ξεσηκώσει άσκημα και σε λίγο θα φωνάζουν μάστορα και θα γυρνάω εγώ... χαχαχαχαχαχαχα Το μικρόβιο που με κόλλησες 'περπατάει' γρήγορα!! :p
      Στο σπίτι απ έξω θα βάλω πινακίδα Under construction!!! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Υπέροχος έγινε Ελεάννα!!!Αυτο το παλιό,το ξεφλουδισμένο μου αρέσει γενικά σε όλα τα αντικείμενα!!Πράγματι η χαρά της δημιουργίας έχει άλλη χάρη!!Ανυπομονώ να δω και τον επόμενο δίσκο με τις μεταλλικές λεπτομέρειες!!Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου εγώ τελευταία έχω κολλήσει με το ξεφλούδισμα και γενικά με το κατεστραμμένο αλλά η αλήθεια είναι πως δείχνει όμορφο στα περισσότερα αντικείμενα!! Τις μεταλλικές λεπτομέρειες θέλω να τις βάλω σε αυτόν για στήριξη αλλά και έξτρα ομορφιά! Ιδέα του άντρα του σπιτιού!! :))

      Διαγραφή
  13. Μπράβο σου Ελεάννα που δεν άκουσες κανέναν κι έκανες αυτό που ήθελες και μάλιστα τόσο ωραίο!
    Άλλο πραγμα να το αγοράζεις και άλλο να το φτιάχνεις μόνος σου!!!!
    Έβαλες και καρφάκια ή μόνο τον κόλλησες; Και αν όχι , είναι γερός για να σηκώσει βάρος;
    Το δικό σου "καφέ "μου άρεσε, μη πω με τι μοιάζει!!!!!!χαχαχαχχαχα!
    Περιμένω και τη συνέχεια γιατί κι εμένα ου αρέσουν οι δίσκοι!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα Ρένα για αυτό και εγώ δεν έγραψα περισσότερα για το καφέ!!! χαχαχαχα
      Δεν έβαλα καρφάκια, δεν νομίζω πως έχω τέτοια ικανότητα, να καρφώσω μόνο καρφιά και όχι και κανένα δάχτυλο... Να σου πω την αλήθεια και εγώ το φοβάμαι το βάρος αν και τον έχω διακοσμητικό και μόνο, όταν όμως θέλω να τον μεταφέρω, βγάζω ότι υπάρχει μέσα για σιγουριά ;) Για αυτό και το αγόρι, μου πρότεινε τις μεταλλικές λεπτομέρειες στα πλάγια, για ασφάλεια αλλά και για ομορφιά! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Βρε θηρίο κατασκεύασες δίσκο εκ' του μηδενός! Και έκανες και απίθανη παλαίωση! Τι να πω.. Respect!! Pinterest κατευθείαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έκανα και απίστευτη σκόνη από το τρίψε τρίψε!!! χαχαχαχαχαχα Παλαίωση το λένε... Εγώ το ονόμασα καταστροφή!! χαχαχαχαχαχα
      Τι να κάνω που ήθελα ξύλινο δίσκο ντε και καλά!! Φιλιά Σοφία μου!!!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική δουλειά !! Μου αρέσει που πέτυχες την πατίνα, δεν είναι εύκολο !!! Χίλια μπράβο Ελεάνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άρη!! Άμα είσαι αδέξιος στις κινήσεις.. πετυχαίνει και η παλαίωση!! χαχαχα Βασική προϋπόθεση... πρέπει να ανυπομονείς να το τελειώσεις ετσι ώστε να βιάζεσαι και να κάνεις μόνο τα απαραίτητα!!! :)))

      Διαγραφή
  16. Υπερτέλειος!! Αν δεν το έλεγες οτι τον κατασκεύασες εσύ δεν θα το πίστευα! Ειλικρινά!!
    Πολύ καλή δουλειά! Ψάχνω σαν τρελή κάτι ανάλογο αλλα΄δεν έχω πέσει πανω σε αυτό που θέλω.
    Οκ, για να το κατασκευάσω η ίδια ούτε λόγος φυσικά!! Αλλα το θαυμάζω πάρα πολύ σε εσένα! Τα χρώματα τέλεια όπως και η τεχνοτροπία του ξεβάματος!!!!!!!!
    Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή!! Τον ανταλλάζω με ενα τραιφλ φράουλας!!! χαχαχαχαχα
      Μακάρι να ήμουν Ελλάδα και θα σου έφτιαχνα ένα, τώρα που πήρα φόρα!! :))

      Διαγραφή
  17. Έχω κι εγώ μια αδυναμία στους δίσκους και βλέπω ότι είσαι μάστορας όχι αστεία !!!!
    Εκλπληκτικό τον έκανες, καμία σχέση με τους έτοιμους !!!!
    Γεια στα χέρια σου !!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου έγινα και μάστορας προκειμένου να αποκτήσω αυτό που ήθελα!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!! :))

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Ελεάνα μου !!! Είναι τέλειος !!! Τον έβαψες υπέροχα και ποιος να το φανταζόταν ότι είναι φτιαγμένος με τα χεράκια σου από την αρχή!!! Φανταστικό DIY !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου οι έτοιμοι δίσκοι που έβρισκα ήταν η απλό λεπτό ξύλο η χοντρό ξύλο αλλά πανάκριβοι! Τουλάχιστον έφτιαξα ενα στα χρώματα που ήθελα! Αν και με παιδέψει λίγο η κατασκευή στην αρχή.. :))

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφος ο δίσκος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΕΛΕΙΟΣ!!!
    Είδες? Σου έγραψα με κεφαλαία για να το δεις!Πάει για pin για να φτιάξω και εγώ! Τι νόμιζες? Μόνο εγώ ξεμυαλίζω τους άλλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα Εσένα σου είναι και χρήσιμος.. βάζεις πιατάκι με γλυκάκι και μας σερβίρεις κομματάκι!! χαχαχαχαχα Τελικά όταν μου μιλάς για φαί και γλυκό εμπνέομαι και σου βγάζω στιχάκια!! :p

      Διαγραφή
  21. Μπαβο σου είναι υπεροχος!!!!!!!!!Με ξεμυαλισες λες να κανω και εγω από παλετα!!!!!!!Φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα!! Αυτό με την παλέτα πρέπει να το δω!! :))
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  22. Ελα τωρα, τι μας εξηγείς; Λες να μην ξέρουμε τι πάει να πει ξεμυάλισμα εδώ μέσα ή τι πάει να πει το βλέπω και το θέλω; Χα,χα!
    Εκανες εξαιρετική δουλειά πάντως, και στα ξυλουργικά και στην παλαίωση! Η κολόνα του σπιτιού έχει δίκιο για τα χερούλια, που θα μπορούσαν να είναι δυο πομολα για συρτάρια ή δυο ρίζες ξύλου ή δυο κομμάτια χοντρό σχοινί ή...
    Πάντως η αραιωμένη κόλλα που έβαλες για βερνίκι να ξέρεις αν βραχεί για ώρα ξαναγίνεται λευκή- ναι, την έχω πατήσει!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ αυτό για την κόλλα Νίκη δεν το ήξερα και είναι πολύ χρήσιμο tip όπως και για τα χερούλια!!
      Ξεμυαλίζομαι!!! τραγουδάκι!! χαχαχαχα να δω τι άλλο θα κάνω εδώ μέσα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Ασφαλώς και άξιζε δεν το συζητω!
    Μπραβο σου
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και βέβαια άξιζε τον κόπο!! Γειά στα χέρια σου!!! Τι λέει τώρα το αρσενικό του σπιτιού;;;;;;
    Περιμένουμε να δούμε και τις άλλες δημιουργίες σου!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αρσενικό το άφησα άφωνο Στέλλα μου!! χαχαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. Αν άξιζε τον κόπο? Και το ρωτάς, Ελεάννα μου? Πολύ ωραίος έγινε ο δίσκος σου!!!!
    Ότι κάνουμε με τα χεράκια μας είναι σκάλες ανώτερο από τα έτοιμα!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριάννα μου!!
      Ήθελα τόσο πολύ ένα δίσκο αλλά ήθελα και να τον φτιάξω εγώ!! :))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  26. Μ'αρέσει που ρωτάς αν άξιζε τον κόπο.... Βέβαια και άξιζε Ελεάννα και όχι μόνο!!!!
    Καλή Κυριακή με πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη εγώ ήμουν σίγουρη πως θα ήταν καλύτερα να τον φτιάξω αλλά κάποιος μου έβαλε δεύτερες σκέψεις!! χαχαχα Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  27. Α, είναι πολύ ωραίος! Πες μας και για το βιβλίο που έχει επάνω! Φιλιά πολλά μαστόρισσα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου το βιβλίο δεν το έχουμε διαβάσει ακόμα, μας το έκαναν δώρο αλλά από ότι μου είπαν μιλάει για την Κρήτη (τι πρωτότυπο για εμάς χιχιχι). Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Άψογος ο χειροποίητος δίσκος, σίγουρα άξιζε τον κόπο. Κάτι αντίστοιχο έτοιμο θα κόστιζε σίγουρα τα διπλά ή τριπλά να πω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου όντως κοστίζει πολύ ένας ξύλινος χοντρός δίσκος αλλά το πρόβλημα ήταν πως δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο! :))

      Διαγραφή
  29. Πολύ όμορφος και ανεκτίμητης αξίας μια και είναι 100% χειροποίητος!!!!!!! Μπράβο Ελεάννα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Βίκυ μου και εγώ καμάρωνα μετά!! :)) Το ψώνιο!! χαχαχα
      Σε ευχαριστώ!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  30. Αν άξιζε λέει!!! Μπράβο Ελεάνα, είναι πανέμορφος, ακριβώς όπως τον ήθελες και με τόσο χαμηλότερη τιμή!!! Κειμήλιο!!!
    Καλή εβδομάδα, φίλη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσια!! Να αφήσω και εγώ κάτι στους κληρονόμους να με θυμούνται!! :)))
      Πολλά φιλιά!! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  31. Έλα,βρε,θηρίο,έφτιαξες ονειρεμένο τον δίσκο!
    Η μαθήτρια ξεπέρασε τη δασκάλα θα πω μονάχα,μπράβο,τέλεια η παλαίωση,υπέροχες οι φωτογραφίες ακόμη μια φορά.Να δούμε εγώ πότε θα βγάλω μια σωστή φωτογραφία.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα εξάσκηση θέλει.. Να με δεις να ανοίγω τις κουρτίνες στην μία λήψη, να κλείνω τις κουρτίνες στην επόμενη, να αλλάζω ρυθμίσεις στην μηχανή μέχρι να βρω πως βγαίνει πιο σωστά!! Το κακό είναι πως κάθε φορά ανάλογα με το που φωτογραφίζω αλλάζουν όλα!! Και να δεις πόσες βγάζω μέχρι να βρω την σωστή..
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Oνειρεμένος ο ξύλινος δίσκος σου, εξ ολοκλήρου από τα χέρια σου !!! ΄Αψογο ντιζάϊν, ιδανικές διαστάσεις, τέλειο χρώμα, και όλη η ικανοποίηση και η χαρά της δημιουργίας δική σου !!! Να τον χαρείς λοιπόν και να τολμάς να φτιάχνεις μόνη σου ότι σου αρέσει...το πιθανότερο είναι να κολλήσει και ο άντρας του σπιτιού και να μαστορεύετε παρέα......
    Σχετικά με το βερνίκι τολμώ να προτείνω, επειδή πρόκειται για χρηστικό αντικείμενο, ίσως θα έπρεπε να προτιμήσεις 3-4 στρώματα βερνίκι νεφτιού ή ένα χέρι βερνίκι της CADENCE που ισοδυναμεί με 40 χέρια βερνικιού !!!Καλή εβδομάδα και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές, η αλήθεια είναι πως με το θέμα βερνίκι δεν το έχω και απόλυτα! Μπερδεύομαι με το πότε πρέπει να είναι νερού και πότε νεφτιού!! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Παίρνω τα πάνω μου και με βλέπω να συνεχίζω τις ξυλουργικές εργασίες μου!! :))

      Διαγραφή
  33. Ξέρεις ε;;;; έχεις ανέβει επίπεδο!!! Μα να κατασκευάσεις δίσκο;;;; Μπράβο Ελεάνα μου, είναι υπέροχος!!! Άξιζε και με το παραπάνω, το συζητάς!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Ειρήνη ελπίζω να τερματίσω την πίστα του ξυλουργού!! Μου μπήκε στο κεφάλι ένας συγκεκριμένος δίσκος και αυτόν ήθελα!! :))) Πολλά φιλιά κορίτσι!!

      Διαγραφή
  34. Ένα έχω να πώ...κακιά πληγή είσαι...:P. Κάθομαι και τον θαυμάζω και είναι πραγματικά απίστευτο το αποτέλεσμα. Και όλα αυτά από απλό ξύλο! Μπράβο Ελεάνα , εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσα μου και όμως είναι απλό ξύλο!!
      Εγώ κακιά πληγή?? Άλλη φταίει!!! χαχαχαχα
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  35. χεχε η πιο όμορφη καταστροφή!
    Φιλάκια πολλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αριστέα μου!! Φτιάχνω για να καταστρέφω.. πόσο νορμάλ είναι αυτό!! χιχιχι!!

      Διαγραφή
  36. Κορίτσιιιιι!!! Σήμερα γιορτάζεις?
    Εγώ θα σου ευχηθώ κ' αν δεν γιορτάζεις, κράτα τις ευχές stand by!!!
    ;-)
    Πολύχρονη, γλυκιά μου! Χρόνια πολλά, καλά, γελαστά κ' δημιουργικά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιόρταζα γιόρταζα!! Και σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες!!!!
      Πολλά φιλιααααααααα!!! :))))

      Διαγραφή
  37. Τρομερός δίσκος!!!!!!!! Δείχνει πανάκριβος και έχει φοβερό στυλ!!!!!!! Η Χριστίνα σίγουρα μεγαλουργεί με τους δίσκους της αλλά και εσύ δεν πας καθόλου πίσω!!!!!! Ελεάνα μου μήπως να ασχοληθείς επαγγελματικά; Σοβαρά σου μιλάω! Κοιτάζω συνέχεια τις φωτογραφίες και βλέπω ένα τελείως επαγγελματικό αποτέλεσμα. Η παλαίωση που έκανες είναι καταπληκτική και τα χρώματα που διάλεξες είναι τέλεια!!!!! Αλήθεια, μήπως γιόρταζες εχθές; Εγώ σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και ότι επιθυμείς!!!!! Αν δεν γιόρταζες δεν πειράζει, τις ευχές πάντως τις κρατάς. Πολλά φιλάκια με πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Θάλεια μου και για τις ευχές αλλά και για τα καλά σου λόγια!!!
      Λες να αρχίσω την κατασκευή ξύλινων αντικειμένων;;; :))) Καλά το είπα Μπομπ ο μάστορας!!!
      Πολλά πολλά φιλιά και ευχαριστώ για την αγάπη σας!!

      Διαγραφή
    2. Ελεάνα μου δεν θα περιοριστείς σε ξύλινα καλέ. Δεν ξεχνώ το καραβάκι από χαλκό και όλα τα άλλα! Το ταλέντο σου είναι πολύπλευρο! Φιλάκιαααααα!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχα δηλαδή θα επεκταθώ και σε άλλα!! :)))
      Πολλά πολλά φιλιά και στις δύο σας!!!

      Διαγραφή
  38. Την αραιωμένη κόλλα Βάσω την χρησιμοποιώ πλέον σε πάρα πολλά προτζεκτ που χρειάζομαι μπόλικο βερνίκι. Γιατί όλο λέω να πάρω και όλο το ξεχνάω όταν φτάνω στο χρωματοπωλείο και βλέπω τόσα άλλα χρήσιμα πράγματα! :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανέμορφος Ελεάνα! Αν και θα τον κράταγα στην ανοιχτή του απόχρωση αλλά και ο συνδυασμός γκρι-καφέ μου φάνηκε ευφάνταστος! Πραγματικά γεια στα χέρια σου! Περιμένω και τους επόμενους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα με βάζεις και εσύ στην πρίζα να κάνω και άλλους.. άλλο που δεν θέλω!! :p
      Φιλιά Κατερίνα μου!!

      Διαγραφή
  40. Έγινε πραγματικά υπέροχος!!!! ΑΑΑΑ ζήλεψα καλε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Είναι πανεύκολο να φτιάξεις όσο και να σου φαίνεται παράξενο!!

      Διαγραφή
  41. Ελεάνα,πανέμορφος ο δίσκος σου!!Κάνε τον βόλτες μεσα στο σπίτι όλες τις εποχες με τα αντίστοιχα ντεκορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Ολυμπία μου.. αν τον έκανα λεει.. :))
      Αν και του έχω αλλάξει το χρώμα πια.

      Διαγραφή
  42. Ελεάνα μου υπέροχος! Εύγε!!!! Όταν υπάρχει ταλέντο!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθή να περνάς να μου τα λες συχνότερα αυτά!! χαχαχαχαχα παίρνω τα πάνω μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  43. Πραγματικά υπέροχο!!!!
    Πολύ μου αρέσουν αυτά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου