New kid on the blog- Η αρχή!

Τόσο διάβασμα και τέτοιο ξενύχτι είχα χρόνια να κάνω. 
Θυμήθηκα εκείνο το παιδικό τραγουδάκι, Ψάξε ψάξε δε θα το βρεις!!
Πολλές πληροφορίες, καινούργιες λέξεις, καινούργια μονοπάτια και εγώ η άσχετη εκεί...
Όχι θα βρω ότι χρειάζομαι!

Μπροστά στο blogging τι είναι η κούραση θα μου πεις, και δίκιο θα έχεις!
Με τους υπολογιστές  είχα την απλή και βασική σχέση, κατεβάζω τραγουδάκια και γράφω τα δισκάκια! Με το internet τα πράγματα ήταν λίγο πιο προχωρημένα mailfacebookyou tube και τελευταία πολύ pinterest, που ανακάλυψα τελείως τυχαία και που κυριολεκτικά κόλλησα. Αυτό μου έκανε και την ζημιά..

-Λέω θα κάνω και εγώ μπλογκ με διακόσμηση, κατασκευές και ότι άλλο μπορώ.
-Που πας καημένη μου;; Το χέρι σου δεν πιάνει να ζωγραφίσεις μία ίσια γραμμή.. Τι θα δείχνεις;; Είπε η φωνή της λογικής...  
-Στο σχολείο είχα 18 στα καλλιτεχνικά.. απάντησε το μέσα μου για να με υποστηρίξει!
-Με πέντε δέντρα και ένα σπιτάκι ζωγραφισμένα σε μία ακουαρέλα;;
-Την ψώνισα σου λέω και θέλω blog εδώ και τώρα!                                                                                                
Και κατασκευές να μην κάνω εγώ θα γράφω.. Για ποιο θέμα δεν ξέρω ακόμα αλλά δεν μπορεί, κάτι θα σκεφτώ!
Μην ρωτάς και εσύ αν ξέρω να γράφω.. Δεν ξέρω, δεν το έχω προσπαθήσει ποτέ.

Σχεδιασμό blog;; χαχαχα Εδώ δεν ξέρω να κάνω format.
Πάλευα ένα μήνα και.. για να καταλάβω πως δουλεύει ο blogger και τι μπορείς να κάνεις και τον δεύτερο μήνα να προσπαθώ  να το ανοίξω και να το σχεδιάσω.

Αλλά να μαι. Όλα τα υπόλοιπα θα βρεθούν, που θα μου πάνε!

Αλλάζω γραμμή πλεύσης λοιπόν και γίνομαι blogger.


Με λένε Ελεάνα!




Σχόλια