33 μέρες μέχρι το Πάσχα

Είπαμε.. Μάρτης, γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης! Το Σαββατοκύριακο που πέρασε απογοητευτικό, σκόνη στην ατμόσφαιρα, συννεφιά και ψύχρα μέχρι το ξημέρωμα της Δευτέρας.
Η πρώτη μέρα της εβδομάδας έκανε την αλλαγή, ξεκίνησε με λιακάδα και ζέστη και όπως ήταν φυσικό με ξεσήκωσε, θα παραμείνει έτσι;;


Φτιάχνοντας το πρωινό μου καφεδάκι συνειδητοποίησα ότι σε ένα περίπου μήνα έχουμε Πάσχα και πρέπει να προλάβω τις δουλειές του σπιτιού. Γενική θαρρώ τη λένε... μπρρρ
Χωρίς να θέλω να με αγχώσω, λέμε τώρα, έκανα μία πρόχειρη λίστα στο μυαλό μου με τα απαραίτητα να γίνουν. Για να μη τρέχω τελευταία στιγμή είπα να ξεκινήσω σιγά σιγά από τώρα.

Πρώτος σταθμός η κουζίνα!  Εκεί που καθάριζα ένα ντουλάπι, ιδέα μεγάλη μου ήρθε!
Γιατί να μη γράψω τη λίστα μου και στο blog; Μέρος της καθημερινότητας μας είναι, αφορά τα σπίτια μας και σίγουρα κάποιος κάτι θα έχει ξεχάσει- ας τον αγχώσω και αυτόν σκέφτηκα!!

Και να δω λέει στα σχόλια πως έχω ξεχάσει και εγώ πράγματα από την λίστα, χιχιχι θα γελάσουμε!


Αν για κάποιο λόγο λοιπόν έχετε δώσει άδεια στο προσωπικό σας αυτές τις μέρες όπως εγώ και είστε αναγκασμένοι να κάνετε τα πάντα.. ρίξτε μια ματιά στη δική μου:

Κουζίνα
* Ντουλάπια κουζίνας
* Φούρνος.... Πόσο να το αποφύγεις πια;;;
* Καθάρισμα πίσω από το ψυγείο -ωωχχ!! και από πάνω!! Ναι το κατάλαβα..
* Ραφιέρες και ότι περισσεύει απ' έξω..
* Πλύσιμο τα πατάκια, χαλάκια, κουρελάκια και όλα τα άκια.
              Πως φαίνεται η κρητική καταγωγή μου!!

Σαλόνι
* Κουρτίνες πλύσιμο (είναι η τρίτη φορά που θα τις πλύνω από το Σεπτέμβρη-όχι άλλο σκόνη μωρέ)
* Πλύσιμο τα γυάλινα διακοσμητικά που θα στολίσουμε (τα άτιμα σκονίζονται συνέχεια)
* Καθάρισμα πίσω από τα έπιπλα (όχι όσα βλέπει η πεθερά- μπήκε η άνοιξη ευκαιρία είναι)
* Ριχτάρια (αν έχετε)
* Ξεσκόνισμα καλό στις βιβλιοθήκες και στα βιβλία (νυχτερίδες και αράχνες γλυκιά μου)
* Βγάλτε τα χαλιά να τα τινάξετε  -Το λυπάμαι τους από κάτω είναι μία καλή δικαιολογία για να μη                                                                                                                                                      το κάνεις

Δωμάτια
* Συμμάζεμα τα υλικά μας και το γραφείο μας οι crafters  -Έγινα και crafter τρομάρα μου
* Σκούπισμα-σφουγγάρισμα! και κάτω από τα κρεβάτια.. έχει κουτιά? ε και εμένα.. θα τους ζητήσω
   συγγνώμη για την ενόχληση
* Καθάρισμα τις ντουλάπες και τις συρταριέρες με τα ρούχα (παρακαλά τε να μη χρειαστεί να     
   κατέβουν τώρα και τα καλοκαιρινά.. αυτό σας λέω μόνο)
* Υπνοδωμάτια παιδιών -GOOD LUCK!! αν κρίνω από εμένα όταν έμενα στην μάνα μου.. 

Υπόλοιπα...
* Μπαλκόνι -πλάτσα πλάτσα πλούτσα-
* Τζάμια 
* Ξεσκόνισμα τις πόρτες -μόνο εγώ λείπω από εκεί επάνω-
* Μπάνιο... όλοοοοοο από πάνω μέχρι κάτω (τι το ήθελα το δεύτερο..)
* Σκούπισμα-σφουγγάρισμα όλο το γήπεδο που έλεγε και η γιαγιά μου!
* Μια και κρατάτε τη σκούπα κάντε και λίγο εκείνο το ταλαιπωρημένο WELCOME

ΣΤΟΛΙΣΜΑ - ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ



Μία ζωή θυμάμαι τη γιαγιά να λέει πως έπρεπε να κάνει 'γενική' για να είναι έτοιμο το σπίτι για τις γιορτές και αν είναι δυνατόν να κάτσω σε μία μεριά γιατί θέλει να τελειώνει. Όταν έβλεπε ότι δεν έπαιρνα από λόγια μου έδινε ένα κίτρινο ξεσκονόπανο και με έβαζε να καθαρίσω τις σκαλιστές καρέκλες τις τραπεζαρίας και το μπουφέ, εννοείται πως έπρεπε να κάνω και τα σκαλίσματα! Αν και το αγαπημένο μου ήταν να κάνω πατινάζ με τα πατάκια πάνω στο παρκέ για να γυαλίσει!!

Τη Μεγάλη Εβδομάδα έκανε ένα απλό καθάρισμα γιατί είχε να φτιάξει κουλουράκια, γλυκά, αυγά, φαγητά, όλα αυτά όμως πριν τη Μεγάλη Πέμπτη το απόγευμα. Τα υπόλοιπα τα έκανε Μεγάλο Σάββατο.

Άκουγα και εγώ γιορτές, γλυκά, φαγητά και φώναζα να στολίσουμε το σπίτι.. Η απάντηση όμως πάντα ίδια -Το Πάσχα δε στολίζουμε, δεν είναι χαρμόσυνη γιορτή - εννοώντας τη Μεγάλη Εβδομάδα. Έτσι μου έμεινε και εμένα και δεν στολίζω ποτέ το σπίτι τις μέρες αυτές. Τα μόνα που βλέπεις είναι τα καλαθάκια με τα βαμμένα κόκκινα αυγά (μόνο κόκκινα) τα πασχαλιάτικα κουλουράκια μου, τα τσουρέκια και το σοκολατένιο μου αυγό!

Φέτος νιώθω πως έχω ανάγκη για μια αλλαγή στο σπίτι και μου αρέσει η ιδέα να διακοσμήσω λίγο ανοιξιάτικα ή πασχαλινά, χωρίς υπερβολές βέβαια! Είναι η πρώτη χρονιά που παρακαλάω να φύγει ο χειμώνας..

Καλές δουλειές λοιπόν!!
Αύριο έχει χειροτεχνία- stay tuned!!




Σχόλια

  1. Τώρα δηλ. την λίστα τι την ήθελες; Ε; Ε; Εεεε;;; Κι εκείνο για τις κουρτίνες γιατί το έβαλες; Ε;;;;
    Κουράστηκα και μόνο που τα διάβασα!!!
    Και ξέχασες και το καθάρισμα του ψυγείου μέσα! Αμ τι, όχι που θα στην χάριζα :P
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι κάτι είχα ξεχάσει... χαχαχαχαχαχα!!! Το λέω εδώ και δύο εβδομάδες ότι πρέπει να καθαρίσω το ψυγείο από μέσα... αλλά κάνω τη πάπια... :))) Ότι βαριέσαι να κάνεις πές 'εμένα έτσι μου αρέσει' και γύρνα από την άλλη! Φιλιάα! χχαχαχαχαχα ακόμα γελάω...

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος19/3/14 13:15

    Κουρτίνες δε θέλατε, ξεκρεμάστε, πλύντε, σιδερώστε και ξανακρεμάστε τώρα!!!
    Ενώ εγώ έχω μόνο παράθυρα να κάνω χοχοχο

    Αυτόν τον φούρνο τί τον ήθελες τώρα δηλαδή βρε Ελεάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίιιιιδεεεεροοοοο.... κάτσε να θυμηθώ.... ααα ένα πράγμα που βγάζει και ατμό... μμμμ χαχαχαχαχα Κανόνας 1 - Αγοράζω μόνο κουρτίνες που δε θέλουν σιδέρωμα ;) (πονηρή η δικιά σου). Κατάλαβα... και εσύ με τον φούρνο τα έχεις!!! Έλα στη παρέα!!

      Διαγραφή
  3. δε με αγχωσες καθολου! θα φερω οικιακη βοηθο!!! καθε μερα ξεσκονιζω και πλενω κτλ...μια μερα ας ξεκουραστω...στο συστηνω ανεπιφυλακτα! χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Την γνωρίζω αυτή την αίσθηση!! Μόνο που και πάλι έκανα δουλειές... Δε μπορώ αν δε βάλω το χεράκι μου!! οοουυυφφφ μάλλον που μεγάλωσα, μιλάω σα τη γιαγιά μου ''Δε θέλω άλλους να μπλέκονται στο νοικοκυριό μου''. χαχαχαχαχαα άτιμα γονίδια..

      Διαγραφή
  4. Πωωω γενικη τι ειπες τωρα!!!! Επειδη δε τα παω καλα με την γενικη (κι ουτε το σωμα μου να πω την αληθεια) εχω κανει λιστα κ καθε βδομαδα καθαριζω κι απο κατι για να μη τα εχω ολα μαζεμενα μετα! Απαπα δε παλευεται αλλιως λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι καλήηηηη. Άμα ο άνθρωπος είναι οργανωτικός... Εγώ είμαι συνήθως στο άλλο που είπες, όλα μαζεμένα! Κουράζομαι και μετά τα αφήνω για πόσο διάστημα.. :)

      Διαγραφή
  5. Πωπω αυτή η ανάρτηση σου είναι το στοιχείο μου! χιχιχι! Ετοιμάζομαι και εγώ για το λεγόμενο spring clean και φτιάχνω λίστες και χαρτάκια (το πρόγραμμα είναι η διασκέδαση!!) Υπολογίζω να ξεκινήσω τον Απρίλιο!! Καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρήκα φαν!! Καλά τα λές.. το πρόγραμμα είναι η διασκέδαση.. οι δουλειές είναι η αγγαρία!! χαχαχαχαχα Επίσης!! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Και εγώ με τις γενικές δεν τα πάω καλά! Προτιμώ να κάνω λίγα κάθε φορά! Δεν παλεύεται αλλιώς βρε κορίτσια...κουράγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις... εγώ τεμπελιάζωωω και μετά τα έχω όλα μαζί!!! Μη κάνεις σήμερα ότι μπορείς να κάνεις αύριο, μεθαύριο ...... κ.τ.λ.. :))))

      Διαγραφή
  7. Με τη λίστα σου με κούρασες βραδιάτικα , προτιμώ να κάνω όσα βλέπει η πεθερά αμέ... Τόσα πεύκα έχω γύρω μου και είμαστε ακόμα και στα μούτρα σαν κινεζογιαπωνάκια.
    Ψηφίζω το δεύτερο μέρος , που μου κάνει και καλό..
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ αυτή τη λίστα θα την εκτυπώσω! Και μετά θα πάρω τηλέφωνο τη μαμά μου να τη ρωτήσω αν έχει βάλει στο πρόγραμμα καμιά επίσκεψη στην μονάκριβη κόρη της πριν το Πάσχα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχαχα είσαι άπαιχτη!!!!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου