Ο Μάιος μας έφυγε... moodboard

Είναι πολύ εκνευριστικό να θες και να μη μπορείς..

Να θέλω να μαγειρέψω και να μην έχω διάθεση, να θέλω να ασχοληθώ με τις χειροτεχνίες μου και το κορμί να μη σηκώνεται από το καναπέ. Γενικά δεν είχα όρεξη και φαντάστηκα πως έφταιγε το γεγονός των γενεθλίων. Τελικά ήταν η ίωση που με τριγυρνούσε. Ναι καλέ αρρώστησα πάλι!

Πλάκα πλάκα έχω εξελιχθεί σε μεγάλο αρρωστιάρικο! Αλλά δε φταίω εγώ. Το έτερον ήμισυ στις 21 του μήνα στα γενέθλια του είχε 38.5 πυρετό πως θα ξέφευγα εγώ; Να μην τον φιλήσω για Χρόνια πολλά;; χιχιχι  Έτσι την ημέρα των γενεθλίων μου ξεκίνησα να έχω εγώ συμπτώματα που μέχρι την Πέμπτη είχαν παρουσιαστεί όλα! Συνάχι, πονόλαιμος, να μη μπορώ να μιλήσω, πυρετό, πονοκέφαλο, να πονάνε και να έχουν βουλώσει τα αυτιά μου, στη κυριολεξία ήμουν ένα μαύρο χάλι.

Δεν αντέξαμε το βάρος των γενεθλίων μας τελικά... Πολλά τα χρόνια.. 😜
Όπως ήταν φυσικό με αυτά τα χάλια δεν έφτιαξα γλυκό και δε πήγαμε πουθενά. Ευτυχώς που είχανε προηγηθεί κάτι βόλτες και είχαμε πάρει τον αέρα μας! Ένα κομμάτι μιλφειγ από το ζαχαροπλαστείο ήταν το κέρασμα για τη γιορτή μου και αυτό έμεινε. Μια μέρα όμως έφτιαξα ωραιότατο γιαούρτι με μέλι και καρύδια που είχα χρόνια να φάω, έτσι για δυναμωτικό.. :p

Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω όλα αυτά που δε πρόλαβα ή δεν είχα όρεξη να γράψω μέσα στο Μάιο σε moodboards που λένε. Βέβαια θα μου πείτε, νομίζεις πως έχουμε όρεξη εμείς να σε διαβάσουμε;
Δίκιο έχετε αλλά εγώ θα τα γράψω γιατί θα σκάσω και γιατί το υποσχέθηκα στη Νίκη από το Ηοοκ all time. Η Νίκη λοιπόν ξεκίνησε να φτιάχνει moodboards και προσκάλεσε όποιο μπλογκ θέλει να συμμετέχει. Η κεντρική ιδέα είναι να γίνεται ένας πίνακας με διάφορες φωτογραφίες αλλά καθότι υπερβολική σε όλα μου έχω πολλές φωτογραφίες μαζεμένες και είπα να κάνω δύο τρία. Κρίμα να πάνε χαμένες τέτοιες εικόνες, βλέπετε είχα σκοπό να το κάνω εβδομαδιαίο αλλά δεν...


  • Όπως βλέπεις έβγαλα και το' cabrio' από το γκαράζ.. Όχι με τέσσερις ρόδες, με δύο και έχει και καλαθάκι για τα ψώνια!! Αμέ!! Τουτέστιν ποδήλατο.
  • Η βόλτα μας για καφέ ήταν παραλιακός όπου δίπλα στο πάρκινγκ βρίσκεται ο αεροδιάδρομος και βλέπεις τα αεροπλάνα που παίρνουν θέση για τροχοδρόμηση. Το ωραίο είναι πως όταν κολυμπάς τα βλέπεις που κατεβαίνουν για προσγείωση στη κυριολεξία πάνω από το κεφάλι σου.
  • Ναι κάπου εκεί έκανα και τα μαθήματά μου 😝 είμαι καλή μαθήτρια και έγραφα ασκήσεις!Λόγω αρρώστιας του παλικαριού έπρεπε να βοηθήσω και να του περάσω τις βαθμολογίες των διαγωνισμάτων του τριμήνου. Το νου σας ρεμάλια γιατί δε σας βλέπω καλά!! χαχαχα

  • Καλοκαίρι σημαίνει φρούτα!!! Έτυχε μία μέρα να έχω κόκκινα φρούτα και έφτιαξα ένα πρωινό απίστευτο.
  • Είπε κανένας πως οι φρουτόκρεμες είναι μόνο για μωρά;; Μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι και πτι μπερ!
  • Και αφού τρώω κρέμες με καλέσανε και σε παιδικά γενέθλια!!! Ο Θοδωρής έγινε 4!!


Η μαμά του η Ελένη έφτιαξε ωραιότατα και νοστιμότατα cupcakes (ελπίζω να καταφέρω να τα φτιάξω και εγώ σύντομα). Με αφορμή και τη γιορτή του μικρού αδερφού του τα δωράκια τους ήταν ο θαλάσσιος εξοπλισμός τους, μπρατσάκια, κουβαδάκια, ρακέτες, πετσέτα, μπάλα και ασφαλώς τα περισσότερα ήταν ίδια γιατί γνωρίζετε τι συμβαίνει όσοι έχετε παιδιά σε κοντινές ηλικίες.. Ο ένας θέλει του άλλου.

Αυτά από τον δικό μου Μάιο. Ο Ιούνιος μας μπήκε με λίγη βροχή, αρκετό αέρα και ψύχρα τη νύχτα.

Καλό Μήνα!!

Σχόλια

  1. Να είναι μήνας δημιουργικός σου εύχομαι, Ελεάνα μου! Σιδερένιοι και οι δυο σας και καλά να περάσετε το καλοκαίρι που έφτασε.Κι εμείς εδώ αέρηδες και βροχές έχουμε. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Τι κακό με αυτό το καιρό φέτος.. Χειμώνα δεν έκανε και είπε να το πιάσει τώρα..
      Εγώ αμφιβάλλω αν θα καταφέρουμε να πάμε θάλασσα σύντομα.
      Φιλιά Αλέκα!!! :))

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/6/14 21:01

    Δική μας χαρά αν δεν είναι μόνο ένας ο πίνακας Ελεάνα μου! Είναι ωραία διαδικασία τελικά, για να δούμε ποιός θα ακολουθήσει στη συνέχεια. Ο Μάιος σε ταλαιπώρησε αρκετά αλλά κοίτα και τι όμορφες στιγμές σου έδωσε! Κλαψ βλέπω το vaio σου και κλαίω το δικό μου που είναι κάπου παρατημένο μετά τη δεύτερη φορά που τα 'παιξε...
    (Και εντελώς μεταξύ μας τώρα, την έκανες που την έκανες την αγγαρεία, έβαλες και καμιά μονάδα παραπάνω στα καημένα τα παιδάκια;) Φιλιά και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα πως φαίνεται η μάνα!!! Μου θυμίζεις τη φιλενάδα μου όταν έγραφαν τα δικά της τελευταία χρονιά!! Τελικά ναι, άμα φτιάξεις ένα πίνακα με τις καλές και τις κακές στιγμές του μήνα οι καλές είναι πάντα περισσότερες και σε αυτές θα πρέπει να κοιτάμε!! :))
      Κοίτα και εμένα μου έκανε κάτι κόλπα η οθόνη κάποια στιγμή αλλά ευτυχώς το σταμάτησε γιατί με έβλεπα να παθαίνω καρδιακό αν χαλούσε.. είναι πολλά τα λεφτά.. Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/6/14 01:38

      χμ μπλε οθόνη και έκλεινε; έτσι ξεκινάει, θα κοιτάξω τον κωδικό του μοντέλου να δούμε αν έχουμε τα ίδια. επειδή το έχω ψάξει είναι ένα πρόβλημα που έχει ένα συγκεκριμένο μοντέλο με μια ειδική επικάλυψη στην κάρτα οθόνης η οποία όταν ζεσταίνεται το μηχάνημα, σιγά-σιγά λιώνει και γίνεται ο κακός χαμός. καλού-κακού μην το αφήνεις πολλές ώρες συνεχόμενες ανοιχτό...

      Διαγραφή
  3. Κατ΄αρχάς περαστικά σας! Κατά δεύτερον κι εγώ τρώω φρουτόκρεμες ειδικά τα Σ/Κ που είμαι σπίτι! Κατά τρίτον όσα θέλεις μπορείς να φτιάξεις αρκεί να έχεις φωτογραφίες να βάλεις... Καλό μήνα Ελεάνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε να είστε καλά!! :)) Εμείς δε θα μεγαλώσουμε ποτέ!!! χιχιχι
      Καλό Μήνα Χριστίνα!!

      Διαγραφή
  4. Ελεάνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου! Πολύ ωραίοι όλοι σου οι πίνακες και με φωτογραφικό ενδιαφέρον! Πολύ ωραίες λήψεις! Την ίδια φρουτόκρεμα κάνω ακόμα στην κόρη μου! Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ και πάλι! Σκέφτομαι να κάνω κάτι μετά από κάποιο διάστημα σχετικά με αυτή τη φωτογραφική πρό(σ)κληση!
    Α! Και φυσικά μπορείς να δείξεις όσους πίνακες θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε φωτογραφίες για όλα τα γούστα!!! :)) Αυτή η φρουτόκρεμα... αρέσει σε όλα τα μωρά!! χιχιχι.
      Περιμένω να δώ τι θα κάνεις!! :))
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα και με υγεία Ελεάνα μου, μιας και σας ταλαιπώρησε η ίωση....ωραίες οι σύνθετες εικόνες σου,αλλά και το πολύ δυναμωτικό φρουτένιο πρωινό σου....τα φιλιά μου και περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μήνα Μαρία!!! Σε ευχαριστώ!!
      Από όρεξη δε μας λείπει σε αυτό το σπίτι ;) Φιλια!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά σας Ελεάνα μου! Πολύ όμορφες οι εικόνες, του Μάη σου! Όταν φτιάξεις τα κεκάκια ρίξε και την συνταγή :)) Καλό μήνα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα εννοείται!!! Να τρωω εγώ και στις συναδέλφους μπκλογκερς να μη δίνω;; Πότε!!
      Καλό Μήνα!!!

      Διαγραφή
  7. Περαστικά σας και σιδερένιοι!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο μηνα Ελεανα μου και περαστικα σας !
    Τι ομορφες εικονες μας εδειξες :)
    Ζηλευω που ειστε κοντα στο αεροδρομιο.. Τρελλαινομαι καθε φορα που παω εκει. Ενα περιεργο αισθημα..
    Πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία και εμένα μου αρέσουν πάααααααρα πολύ τα αεροπλάνα!! Είναι το καλύτερο μου σημείο το ΜacKenzie όταν δεν γίνεται πανικός... Πίνεις καφέ και τα βλέπεις που κατεβαίνουν ένα ένα, τέλεια είναι!! Αίσθημα φυγής-διακοπών??
      Φιλιά Μαράκι!!

      Διαγραφή
  9. Ομορφα περάσατε τον Μάη!!!

    Καλό καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξέχαστα!!! Ειδικά προς το τέλος!! :)))
      Αν εξαιρέσεις τις αρρώστιες πάντως ήταν καλά είχαμε μπεί στο κλίμα του καλοκαιριού!!
      Καλό καλοκαίρι να έχουμε!!

      Διαγραφή
  10. Αρχικά, θα σου ευχηθώ περαστικά κι αγύριστα...!
    Μου άρεσε που ξέφυγες από τους κανόνες κι έφτιαξες περισσότερους πίνακες...
    Είναι φορές που συμβαίνει και σε μένα και δεν μπορώ να διαλέξω φωτογραφίες ανάμεσα σε τόσα κλικ....
    Καλό μήνα, με χαρές και ξεγνοιασιά!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννιώ!! Δε μπορώ να περιοριστώ βρε παιδί μου... Είμαι και αντιδραστικό πλάσμα...
      Είναι κρίμα τόσες φωτογραφίες να μένουν στο αρχείο!! Να φτιάχνεις πάνω από έναν όταν οι σημαντικές στιγμές είναι περισσότερες!!
      Καλό μήνα και καλά μπάνια (αν μας κάνει τη χάρη ο καιρός) :))

      Διαγραφή
  11. Γρήγορα περαστικά Ελεάνα μου!!! Μπορεί η διάθεση να είχε μια κάμψη τον Μάιο, αλλά από όμορφες φωτογραφίες και γλυκιές αναμνήσεις είναι σίγουρα γεμάτος !!! Καλή σου μέρα, καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ιωάννα!!
      Ξεκίνησε καlά αλλά μας τα χάλασε στο τέλος.. Είναι και αυτός ο καιρός που δε λέει να φτιάξει!! Ιούνιος σου λέει!! :)) Εμείς κρατάμε τα καλά και πάμε!!
      Καλό μήνα

      Διαγραφή
  12. Περαστικά βρε Κούκλα μου! Ο Μάης ήταν μέσα στο γλέντι από ότι κατάλαβα. Σου έδωσε όμως υλικά και φωτογραφίες υπέροχες να μοιραστείς μαζί μας!
    Δεν την γλιτώνεις πάντως, εγώ περιμένω κέικ να με κεράσεις, αλλά συμβιβάζομαι και με φρουτόκρεμα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα θα φτιάξω αυτό το μπανανο-γλυκό σου!!! ;) Σήμερα το ζαχάρωνα πάλι ... φάτε μάτια ψάρια. Που να είχα κάνει και πάρτυ :p θα έβαζα για κανένα μήνα φωτογραφίες!!! χιχιχιχι
      Είχαμε τρελό γλέντι, έχασες!
      Φιλία!!

      Διαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα από το πάρτι της Μάχης!!!
    Εγώ πάντως, κάθε φορά που η μικρή δεν αδειάζει το μπολάκι της φρουτόκρεμας την τιμώ ιδιαιτέρως!!! Αν έχει και μπισκοτάκι μέσα, ακόμα καλύτερα!!!! Δεν θα μιλήσω για φαρίν λακτέ κλπ...
    Περαστικά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ευαγγελία!
      :)) Μήπως πρέπει να λανσάρουμε έτοιμη φρουτόκρεμα για +18 χιιχιχιχι !!! Στη φαριν λακτέ δεν έχω προχωρήσει γιατί δεν υπάρχει λόγος.. μη με πάρουν και στο ψιλό :)))
      Σ ευχααριστώ!

      Διαγραφή
  14. Όσο λιγότερες αρρώστιες γίνεται κούκλα κ με πολλές δημιουργίες εύχομαι! Α! Κ λατρεύω το νεο Μπάνερ σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραλία Σητείας!!!! :)) Να μπαίνουμε στο κλίμα σιγα σιγά!!!
      Σ'ευχαριστώ Ζηνάκι.

      Διαγραφή
  15. Τι να πρωτογράψω? Περαστικά, Χρόνια πολλά, καλό μήνα? Όλα μαζί λοιπόν και πσστ (μεταξύ μας) και μένα μου αρέσουν οι φρουτόκρεμες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Ένταξει λοιπόν θα τρώω φανερά πια τις κρέμες χαχαχα!! Σε ευχαριστώ Σοφία μου!!

      Διαγραφή
  16. Τι να σου πρωτογράψω? Περαστικά, χρόνια πολλά, καλό μήνα? Όλα μαζί λοιπόν και ψψψψιτ (μεταξύ μας) και μένα μου αρέσουν οι φρουτόκρεμες! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά και ευχές ο Ιούνης να είναι καλύτερος από θέμα υγείας! Ελπίζω το επόμενο moodboard να είναι εξίσου πλούσιο σε εικόνες, για να παίρνουμε κλεφτιές ματιές και να σε γνωρίζουμε καλύτερα :)
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    Υ.Γ. Με'γεια το νέο header! Πολύ όμορφο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να αρχίσω να τραβάω selfie!!! χιχιχι Έτσι για να με θαυμάσετε!!! :))
      Thanks για το header!! Σητεία and I am proud γιατι την έχω τραβήξει εγώ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Μακάρι να περάσαν οι αρρώστιες σας και να μην σας ξαναβρούν σύντομα! Τέλεια τα moodboard και πιστεύω και τον Ιούνιο να είναι πολλά και εξίσου όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω γιατί δε θα αντέξω άλλη τέτοια.... Ευχαριστώ!! μμμ κάτι έχω στο νου για τον Ιούνιο!! :))

      Διαγραφή
  19. Περαστικά Ελεάνα μου!! Μια από τα ίδια εγώ με τον μικρό γιο μου! Θα μας πεθάνουν αυτά τα κρυώματα φέτος! Τουλάχιστον ο Ιούνιος είναι παρών και αν και βροχερός, ελπίζω να ξεκινήσουμε το καλοκαίρι μας,που θα πάει! τέλειες οι φώτο σου και το header σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσί όπως είναι ο καιρός είναι δυνατόν να μην αρρωστήσεις.. Και εμένα ο Νεκ με κόλλησε που έρχεται σε επαφή με παιδιά και εκείνος τα περνάει ελαφριά και εμένα με ξετιναζει!
      Header = Κρήτη!!! :)) Στη παραλία που πάμε συνήθως.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου